Pelajar Lemah Kepada Pelajar Cemerlang

examo-pejar-lemah-kepada-cemerlang_1

Testimoni EXAMO-CKM500

Ketika saya di peringkat sekolah dahulu, saya merupakan seorang yang pemalu, pasif dan suka mengasingkan diri. Saya memang mengamalkan EXAMO-CKM500 dari kecil tetapi tiada disiplin dalam pengambilannya.

Dulunya, Ketika dalam kelas, saya lebih suka berada di meja belakang. Saya juga tidak mempunyai keyakinan diri sedangkan kadang-kadang saya tahu jawapan bagi pertanyaan yang diajukan cikgu di kelas. Saya lebih suka berdiam dan menjawab dalam hati atau dengan memberi jawapan kepada kawan yang berani untuk suarakannya. Tetapi semuanya berubah setelah saya masuk universiti.

Ketika di universiti, saya mula mendisiplinkan diri mengambil EXAMO-CKM500 secara teratur. Saya dapat merasakan perubahan pada diri saya. Setiap kelas, saya akan pilih meja di bahagian hadapan. Saya sudah Mula berani untuk bertanya kepada pensyarah. Mula berani volunteer diri sekiranya ada aktiviti di dalam kelas. Pembelajaran saya ketika itu menjadi mudah. Saya mudah ingat walaupun hanya beberapa kali baca nota.

Alhamdulillah, saya mendapat Anugerah Dekan setiap semester. Saya berjaya menamatkan pengajian diploma Pengurusan Perniagaan di UiTM Merbok dengan mendapat Anugerah Naib Canselor pada tahun lepas. Sekarang saya sedang belajar di Cyberjaya University College of Medical Sciences (CUCMS) dalam program ijazah sarjanamuda Sains Perubatan Homeopati.

Walaupun bidang yang sangat jauh berbeza, inshaAllah dengan izin Allah, doa dan pengunaan Examo secara istiqamah, tiada apa yang mustahil. ūüôā

Adilia Azizan, 22 tahun

Produk Minda Examo-Ikhtiar Masalah Anak Dalam Pelajaran

produk-minda-examo_18092014
Pek Ori Examo-CKM500

“Rasanya kalau sebut Examo CKM 500 sudah ramai yang tahu dan sudah ramai ibu bapa yang memberikan kepada anak-anak mereka terutamanya yang bakal mengambil peperiksaan. Lagi pun Examo CKM 500 ni terkenal sejak dari tahun 1978 lagi.

Cikgu di sekolah kakak yang cadangkan kepada aku supaya bagi Kamila makan Examo ni sebagai ikhtiar untuk dia disamping kita dah berusaha, berdoa dan bertawakal.

Anak aku ni bukannya apa pun, cuma dalam fikiran dia ingat nak main jer. Terkejut juga aku bila cikgu cakap anak aku ni tak fokus sangat masa belajar. Bila cikgu bagi kerja di sekolah dia tak sempat nak siapkan sebab tengah-tengah buat kerja sekolah dia boleh plak buat benda lain.”

– Puan Salina

.

Klik di sini untuk info lanjut produk minda Examo.

Produk Minda Terbaik

Apa kata pelajar & Ibubapa berkenaan produk minda Examo

produk-minda-terbaik-examo

Faridah Gendak:
ank sy pun mkn examo.. alhamdulillah mmg berkesan.

.

Mimi Azrin:
Dulu saya mkn examo masa nak ambik UPSR… tahun 89… alhamdulillah. ..

.

Jamilah Idris:
Mmg terbukti kesannye…sy ingin bkongsi dmana sy berikan ank2 sy mkn Examo 500plus sejak kcil lgi…apabila peringkat menengah tahap pencapaian nye sgt mmbransangkn dn mmbanggakn khasnye dlm subj matematik…skrg mreka semua kmenara gading. Sy amik Ekonopek Examo…

.

Zarinawati Wahab:
Anak sy examo mau mkn ubat lain x mau mkn

.

Maa Ze’ Lyn Archere:
Anak sy pengguna examo matsa berusia 5 & 8thn, alhamdulillah kedua2 dpt menguasai subjek matematik dgn bkesan..

.

Siti Dalilah Pokari:
Sy mmg pgguna examo lbh 10 thn dah..jg salindah sbg pmakanan tmbhn sjak ank ke2…Alhamdulillah…

.

Norhazila Geemad:
Sy br nak try BG kat Anak sy umoq 8thn ngan 13 thn…lemah DLM prljrn…CPt letih Dan penat…ilang tumpuan…selera mkn kurang.

Testimoni 2-Produk Minda Examo

AFIF ZUHDI BIN MOHAMAD
Pendang, Kedah

examo_afifzuhaidiTerima kasih kepada ayah & emak yang telah memberikan saya Examo-CKM500 dan MATSA sehingga saya berjaya mendapat 5A dalam UPSR 2008. Pencapaian terbaik saya sebelum ini hanya 2A, kini pencapaian saya telah meningkat dalam semua mata pelajaran.

.

NUR IZZMA HANIS BINTI ABDUL HALIM
Kota Bharu, Kelantan

examo_izmahanisProduk Examo-CKM500 adalah pilihan yang tepat, bijak dan terbaik kerana produk ini terbukti dapat mencergaskan minda saya setiap hari sehingga saya berjaya mendapat 5A dalam UPSR 2008. Sekarang saya lebih berkeyakinan setelah beberapa tahun mengamalkannya.

.

ATIQAH BT ISMAIL
Dungun, Terengganu

examo_atiqahismailKeputusan peperiksaan saya kurang memberansangkan pada awalnya. Selepas emak & abah memberi Examo-CKM500 setiap hari sejak Mac 2008, daya ingatan saya semakin kuat dan Alhamdulillah berjaya mendapat 5A dalam UPSR 2008.

.

MUHD DINSYAFIQ BIN MAZELAN
Dungun, Terengganu

examo_muhddinsyafiqSebelum saya menggunakan EXAMO-CKM500 ini, saya mengalami masalah cepat lupa dalam pembelajaran, sukar untuk menghafal & sentiasa merendah diri. Alhamdulillah, selepas menggunakannya, saya mudah memahami apa yang guru ajar dan sentiasa mengambil bahagian dalam apajua aktiviti yang dianjurkan oleh pihak sekolah. Buktinya saya telah mendapat 5A dalam UPSR 2008.

.

AHMAD MURSHID MAT ZIN
Kota Bharu, Kelantan

examo_ahmadmurshidSelepas menggunakan Examo-CKM500, saya menjadi lebih cergas dan aktif di dalam kelas. Saya boleh memberikan sepenuh tumpuan kepada apa yang diajar oleh guru. Saya juga menjadi lebih cergas untuk kegiatan di luar kelas seperti sukan dan kegiatan ko-kurikulum. Alhamdulillah! Saya telah mendapat keputusan yang cemerlang dalam UPSR, 5A

.

NUR AMIRAH BT ADNAN
Kuantan, Pahang

examo_nuramirahSaya mengambil Examo-CKM500 dan Examo-CKM500 Plus sepanjang saya berada di tahun 6 dan masih menggunakannya hingga sekarang. Markah saya di dalam setiap subjek ketika peperiksaan semakin meningkat.

.

NOR AFIQAH BT AHMAD
Kuala Kedah, Kedah

examo_afiqahahmadSaya mudah mengingati dan memahami apa yang di ajar oleh guru. Peperiksaan UPSR saya dapat 5A. Saya akan terus menggunakan produk Examo-CKM500 untuk peperiksaan yang akan datang sehingga berjaya memasuki universiti.

.