Examo Mana Sesuai Untuk Saya?

❝Saya keliru, banyak sangat produk Examo.
Mana satu yang patut saya beli?❞

Itu merupakan antara persoalan seorang ibu prihatin kepada kami melalui mesej whatsapp.

Berikut kami ringkaskan panduan untuk memilih produk & pakej yang sesuai untuk kegunaan sekeluarga sama ada anak anda bayi,  pra-sekolah (tadika), sekolah rendah, sekolah menengah atau pelajar kolej/unversiti mahupun untuk kegunaan anda sendiri sebagai orang dewasa yang berkerjaya.

Secara asasnya terdapat 4 produk (seperti gambar di atas) gabungan dari kebaikan formula Biokimia & Homeopati yang baik sebagai nutrisi kesihatan harian.

Lima (5) kumpulan usia & cadangan produk

1. Bayi & Pra-Sekolah (usia 6 tahun & ke bawah)

EXAMO-CKM500: Untuk bayi & anak Pra-Sekolah (usia 6 tahun & ke bawah)

Harga & Order, klik di sini

Apa Kata Pengguna:

Testimoni Examo 04

2. Sekolah Rendah

PAKEJ CALON UPSR: Untuk pelajar sekolah rendah & pelajar yang akan menghadapi peperiksaan UPSR

Harga & Order, klik di sini

3. Sekolah Menengah

PAKEJ CALON PT3/SPM: Untuk pelajar sekolah menengah & pelajar yang akan menghadapi peperiksaan PT3 / SPM

Harga & Order, klik di sini

4. Pelajar Kolej & Universiti

PAKEJ PELAJAR IPT: Untuk pelajar Kolej dan Universiti

Harga & Order, klik di sini

Apa Kata Pengguna:

Testimoni Examo 05

Testimoni Examo 06

5. Orang dewasa / telah bekerja

Untuk orang dewasa (lelaki / wanita) yang telah bekerja

Harga & Order, klik di sini

.

  • Harap ringkasan ini dapat membantu anda.
  • Jika perlukan panduan lanjut bolehlah berhubung dengan kami di sini.

Comments

comments

Buah Hati

permainan-anak

permainan-anak-01

Anak

Anak anak adalah buah hati kita. Jangan bandingkan antara mereka. Yang pandai jangan terlalu dipuji, yang lemah janganlah kita keji.

Anak yg baik, anak yg cerdik; cuma ujian. ALLAH nak tengok kita demand ke tidak, letak syarat ke tidak, kerja kuat ke tidak, sabar ke tidak.

Anak2 yg biasa-biasa, tak berapa pandai; itu hadiah ALLAH. Di mata manusia mereka biasa saja, tapi siapa tahu kekurangan mereka ASBAB kita masuk syurga. Tak perlu kecewa hasil kita tak seberapa. Mana tahu kalau asyik cemerlang, kita riak menjaja bangga.

Anak2 yang biasa-biasa ini mungkin menjadikan kita tidak leka dengan kerjaya & rencahnya. Jangan lukai hati anak2 kita. Terimalah pemberian ALLAH dengan redha. Sayangi mereka sama rata. Doakan mereka tak kira di mana-mana. Maaf dan ampunkan mereka penuh tulus tanpa berbeza kasih.

Anak2 kita mentah, jiwa mereka rapuh. Yang salah kita, terlebih menghukum daripada membina. Terlebih menyumpah daripada membimbing. Terlebih marah daripada nasihat. Terimalah mereka penuh amanah.

Anak2 ini dipinjamkan buat kita untuk dijadikan ummat Muhammad yang hebat. Bukan membesar untuk dinobat. Jangan bezakan anak2 kita, kerana di luar sana ramai lagi yang tak merasa jadi ibu bapa.. belajarlah malu pada ALLAH, DIA yang sebegitu hebat tak pernah bezakan hamba-hambaNya tapi kenapa kita seorang hamba sangat suka beza-membeza.

Anak2 kita juga punya hati dan jiwa. Mana tahu ada yang kita tak beri penuh perhatian skg tp dia lah yg akan ingat kita sampai tua, akan mendoakan kita hingga ke syurga.

Jangan berhenti untuk menjadi ibu bapa yang berilmu dan cemerlang!

Kata-kata indah untuk renungan kita bersama….

Sumber: Whatsapp Group

examo-pemakanan-minda-terbaik_16092014

Examo – Menjana Generasi Cemerlang Sejak 1978, klik di sini sekarang!

Comments

comments

6 Fasa Keperluan Produk Minda Examo

produk-minda-examo_fasa1

Berikut adalah 6 fasa atau peringkat usia di mana produk minda Examo diperlukan

FASA 1 – Bayi Dalam Kandungan

produk-minda-examo_fasa1Otak dan saraf tunjang ialah salah satu bahagian yang terbentuk dengan sempurna sewaktu diperingkat janin lagi. Pembentukan otak adalah aktif terutama di peringkat  minggu ke-15 hingga ke-20 kehamilan. ibu mengandung memerlukan nutrien yang mencukupi terutamanya kalsium supaya bayi di dalam kandungan tidak terjejas.

Examo-CKM500 mampu membekalkan kalsium yang diperlukan oleh tubuh, menambah darah untuk mengelak daripada berlakunya anemia serta keletihan. Jauhi daripada penggunaan dadah (termasuk ubat-ubat tertentu), kafein, pemanis tiruan, asap rokok atau alkohol yang boleh merencatkan perkembangan otak dan janin tersebut.

.

FASA 2 – Bayi Baru Lahir

produk-minda-examo_fasa2Apabila bayi dilahirkan, berlaku pertumbuhan otak yang paling aktif sehingga berusi setahun. Pada peringkat ini berlaku perubahan fizikal di dalam otak. Dianggarkan  100 juta sinaps di neuron terbentuk dan bersedia untuk digunakan. Ibu bapa perlu prihatin dengan keupayaan kanak-kanak di tahap ini.

Garam tisu biokimia yang terdapat dalam Examo-CKM500 membantu menyuburkan neuron.

.

.

FASA 3 – Usia Kanak-kanak antara 1 hingga 3 tahun

produk-minda-examo_fasa3Menjelang umur kanak-kanak 3 tahun, otak menjadi lebih aktif dan fleksibel. Terdapat lebih 15,000 sinaps untuk setiap neuron dan jumlah ini adakalanya lebih banyak dua tiga kali ganda  aktif daripada otak orang dewasa. Rangsangan deria ( seperti mendengar, melihat, merasa, bau dan sentuh) sebenarnya melatih sel otak untuk berfungsi. Kekurangan rangsangan tersebut boleh melemahkan serta mematikan sel otak. Pada fasa ini ibu bapa boleh mengesan sekiranya ada keabnormalan yang berlaku pada anak-anak mereka yang melibatkan saraf seperti masalah lambat bercakap, gagap,  syndrom down, sawan, meningitis dan sebagainya.

Examo-CKM500 sesuai diberikan pada usia ini untuk menambahkan lagi kecerdasan akal mereka. Penyelidik berpendapat, fasa ini juga sesuai untuk kita untuk ‘membentuk’ mereka seperti yang dikehendaki.

  • Buat tempahan produk minda Examo sekarang untuk bayi & anak anda di sini

.

FASA 4 – Zaman Persekolahan

produk-minda-examo_fasa4Masalah  yang paling kerap dialami oleh para pelajar ialah lupa, kurang tumpuan, lembam, malas, jemu, bosan, letih, murung, hiperaktif dan sebagainya. Bebanan pelajaran boleh menyebabkan berlakunya stress dan migrain di kalangan pelajar. Persekitaran seperti sekolah, guru, rakan, keluarga dan tanggungjawab sebagai pelajar akan memberi kesan yang lebih terhadap psikologi mereka.

Pada fasa inilah para pelajar kerap berhadapan dengan ujian dan peperiksaan formal saperti UPSR, PMR (kini di kenali sebagai PT3) dan SPM atau tahap pengajian yang lebih tinggi lagi seperti diploma atau ijazah. Para pelajar disarankan supaya menggunakan Examo-CKM500 yang berfungsi untuk menguatkan ingatan, menambah tenaga mental, mencerdaskan akal serta mendatangkan ketenangan.

.

FASA 5 – Lelaki & Wanita Berkerjaya

produk-minda-examo_fasa5Kuat bekerja, tidak sabar, memilih kerja, kelam kabut, takut, banyak kerja, suasana kerja yang tidak memberangsangkan boleh memberi tekanan dan mempengaruhi prestasi kerja. Pekerja yang dedikasi selalunya berada pada tahap seimbang dari aspek fizikal, mental, emosi dan spiritual.

Jadikan Examo-CKM500 sebagai salah satu makanan tambahan (food supplement) harian untuk membantu mengurangkan stres dan kelesuan, serta meningkatkan keupayaan mental.

  • Buat tempahan produk minda Examo sekarang untuk bayi & anak anda di sini
.

FASA 6 – Usia Emas Lelaki & Wanita

produk-minda-examo_fasa6Sejajar dengan perkembagan usia, fungsi otak semakin berkurangan dan lemah terutama bahagian hipokampus (berfungsi menyimpan maklumat). Pelbagai komplikasi kesihatan mula timbul termasuklah berkaitan minda seperti sindrom Parkinson, Aizheimer, dementia, nyanyuk, menopaus, lumpuh (hipertensi) yang paling kerap menyerang golongan tua. Pengidap penyakit tersebut menderita kerana saraf-saraf otak tidak dapat berfungsi dengan sempurna dan akhirnya mati. Proses ini dinamakan “apoptosis”

Garam tisu biokimia di dalam Examo-CKM500 menggalakkan pertumbuhan dendron dan dendrit yang berperanan membantu menyimpan maklumat di dalam otak.

.
  • Buat tempahan produk minda Examo sekarang untuk bayi & anak anda di sini

 

Comments

comments

UPSR: doa buat anak hadapi peperiksaan

upsr-doa-utk-anak2

Sumber asal: www.hmetro.com.my

DOA ini dipetik daripada sesi tazkirah Pegawai Dakwah Pejabat Agama Islam Daerah Hulu Langat, Al Fadil Ustaz Mohd Fauzi Mohd Yatin.

Beliau turut mengetuai solat hajat buat ibu bapa dan murid tahun enam bagi menghadapi UPSR, di dewan Sekolah Kebangsaan Saujana Impian, Kajang, minggu lalu.

Ya Allah, Ya Tuhan kami

Kami mohon keampunan Mu, kami mohon kerahmatan Mu, kami mohon taufik dan hidayah Mu ya Allah

Ya Allah, Ya Tuhan kami

Kau ampunkanlah dosa kami, dosa kedua ibu bapa kami, dosa anak-anak kami, dosa saudara mara kami, dosa ahli keluarga kami, dosa guru-guru kami dan dosa semua kaum muslimin dan muslimat.

Ya Allah, Ya Tuhan kami

Ikhlaskan hati anak-anak kami untuk mempelajari ilmu Mu. Tetapkan niat dihati mereka agar apa yang mereka lakukan semata-mata kerana Mu ya Allah. Semata-mata kerana Mu ya Allah.

Ya Allah,

Kami mohon kepada Mu, permudahkanlah mereka faham apa yang diajar oleh guru-guru mereka ketika mereka berada di dalam kelas. Lapangkanlah dada mereka untuk menerima ilmu Mu ya Allah.

Ya Allah,

Tidak lama lagi, anak-anak kami akan menduduki peperiksaan (UPSR/PMR/SPM/STPM). Kami mohon kepada Mu ya Allah, bantulah anak-anak kami dalam peperiksaan yang mereka hadapi ya Allah.

Ya Allah,

Peliharalah kesihatan anak-anak kami di hari peperiksaan nanti. Permudahkanlah mereka menjawab soalan, jauhilah mereka daripada perasaan resah dan gelisah ketika menjawab soalan peperiksaan. Dorongkanlah hati mereka untuk menjawab setiap soalan sepertimana skema jawapan.

Ya Allah, Ya Tuhan kami

Lembutkanlah hati pemeriksa yang memeriksa kertas jawapan anak kami nanti. Dorongkanlah hati dia untuk memberi markah yang lebih kepada anak-anak kami. Tutuplah matanya daripada melihat kesalahan yang anak kami lakukan.

Ya Alah,

Berikanlah keputusan cemerlang dalam peperiksaan anak-anak kami. Mudah-mudahan dengan keputusan yang cemerlang ini, mereka dapat melanjutkan pelajaran ke peringkat lebih tinggi lagi, semoga ia sebagai pembuka jalan untuk mereka menjadi hamba Mu yang soleh dan menghampirkan diri mereka kepada Mu.

Jadikanlah anak-anak kami pelajar yang cemerlang ya Allah, cemerlang di dunia dan cemerlang di akhirat. Kami mohon kepada Mu, Kau perbaikilah akhlak anak-anak kami. Jadikanlah mereka pelajar yang cemerlang dan mempunyai sahsiah diri yang baik. Tanamkanlah sihat mahmunah dalam diri dan buanglah sifat mazmumah dalam diri mereka.

Ya Allah, jadikanlah anak-anak kami seorang pemimpin di kalangan orang yang bertaqwa

Ya Allah,

Apa yang kami doakan ini bukan untuk diri anak-anak kami sahaja, tetapi apa yang kami doakan ini juga untuk anak-anak sahabat kami ya Allah. Berikanlah mereka kejayaan yang cemerlang di dunia dan di akhirat.

produk-minda-examo-pakej-calon-UPSR

Dapatkan Pakej Calon UPSR sekarang!

Harga & Order, klik di sini

Comments

comments

Produk Examo di RTM

Pada 2009 lepas, genap 30 tahun produk EXAMO berada dalam pasaran.EXAMO-CKM500 atau biasa disebut sebagai EXAMO sahaja adalah produk formulasi Allahyarham Prof. Dr. Azizan Ismail (DR. AZIZAN). Ia merupakan satu lagi produk popular Allahyarham selain dari SALINDAH untuk ibu hamil & bersalin.

Dari segi sebutan perkataan EXAMO , ada pelbagai gaya sebutan yang pernah kami dengar. Antaranya: Ee-Za-Mo, Ex-Za-Mo, Ex-Ze-Mo & Eza-Mo. Apa juga cara menyebutnya tak kisahlah.

Ada beberapa fakta yang ingin kami kongsikan berkaitan produk EXAMO yang kami petik dari program “Apa Kata wanita” di RTM1 pada 29/05/2010 jam 11.00 pagi bertajuk “Kecemerlangan Minda Melalui Pemakanan”. Dalam program tersebut, pengacara program: Zamzarina telah menjemput Prof. Dr. Hjh. Hamsiah binti Ismail (Pengurus Besar EEMSB; satu daripada syarikat kumpulan DR. AZIZAN).

1. Sejarah

Allahyarham Prof. Dr. Azizan Ismail, berdasarkan pengalaman beliau sebagai pembina soalan, pemeriksa skrip jawapan hinggalah kepada pemarkahan, beliau menyedari bahawa pencapaian anak bangsa agak jauh ketinggalan di dalam setiap peperiksaan berbanding dengan pelajar bukan Melayu. Dari situlah beliau memecut obsesi untuk mengkaji bidang ingatan dan lupa serta kecerdasan. Sekiranya pokok boleh subur jika diberi baja yang sesuai, otak manusia pun begitu juga. Beliau mula mencium kejayaan mencungkil rahsia kelemahan pelajar Melayu apabila mempelajari ilmu perubatan Biokimia Schuessler pada tahun 1978. Kebodohan, lupa, putus asa, hilang semangat, malas, takut gagal, lemah daya saing, misalnya adalahsimptom kesihatan mental terganggu adalah akibat ketidak seimbangan garam mineral (garam tisu).

.

2. Mengapa Examo Kurang Dikenali Walaupun Telah Lebih 30 Tahun?

Pertama: Sikap segelintir dari ahli masyarakat yang gemar menyembunyikan sesuatu yang baik untuk diri atau keluarganya. Jika anaknya pandai, biarlah anaknya saja yang pandai. Jadi pengetahuan tentang EXAMO hanya berlegar dikalangan kelompok tertentu sahaja.

Kedua: Penolakan; ada segelintir individu yang bila disebut tentang ‘ubat pandai’ atau ‘ubat untuk minda/otak’ akan mengatakan “Tak perlulah, nanti pandai sangat susah pulak” atau terlalu mengambil sikap negatif dengan mengatakan “Nanti tak pasal-pasal jadi gila susah pulak”.

Insya’Allah EXAMO tidak begitu. Ia telah menjalani proses kematangan yang amat panjang sejak 1978 hingga 1986. Testimoni penggunanya juga menunjukkan kesan yang positif jika ia diamalkan secara konsisten.

.

3. Mengapa Perlu suplemen tambahan Examo walaupun makanan harian kita berkhasiat?

Umum mengetahui kismis baik untuk minda, tetapi ia manis dan tidak baik untuk penghidap kencing manis. Kekacang seperti badam juga baik untuk minda tetapi ada orang takut untuk makan kerana jerawat. Tambahan pula ia perlu melalui proses penghadaman di dalam perut dan sukar untuk sampai ke otak. Penyelesaiannya dari kajian Allahyarham Prof. Dr. Azizan Ismail,EXAMO adalah pilihan terbaik; tidak perlu dihadam (ditelan masuk perut) tetapi dikemam saja pada lidah (hisap macam makan gula-gula). KhasiatEXAMO mampu diserap terus masuk ke saluran darah melalui lidah dan sampai ke otak.

.

4. Salah tanggapan EXAMO sebagai Ubat Pandai

Peranan EXAMO adalah sebagai pemakanan tambahan untuk menyuburkan otak (menyediakan infrastruktur). Pengamalnya, jika bermatlamat untuk menghadapi peperiksaan perlulah mentelaah, membaca buku dan sebagainya barulah ia berkesan.

Perbandingan mudah adalah seperti seorang Ahli Bina Badan. Untuk dapatkan bentuk badan ‘sasa’ sebegitu tentu saja gabungan dari 2 elemen: PEMAKANAN STRATEGIK & LATIHAN. Kalau makan makanan berkhasiat sahaja tanpa latihan di gym tentu saja membawa kepada ‘boroi’. Begitu jugalah halnya dengan Otak: ia perlukan PEMAKANAN STARTEGIK & LATIHAN. Insya’Allah EXAMO adalah pemakanan strategik yang baik untuk minda. Tiada kesan sampingan negatif atau ketagihan.

Info lanjut EXAMO dan cara beli, lawat laman kedai online rasmi MYORDER.

Comments

comments

Siapa Boleh Amalkan Examo?

EXAMO-CKM500 Sesuai Untuk Semua Peringkat Usia

FASA 1: Dalam Kandungan

Otak dan saraf tunjang ialah salah satu bahagian yang terbentuk dengan sempurna sewaktu di peringkat janin lagi. Pembentukan otak adalah aktif terutama di peringkat minggu ke 15 hingga ke 20 kehamilan. Ibu mengandung memerlukan nutrien yang mencukupi terutamanya kalsium supaya bayi di dalam kandungan tidak terjejas. EXAMO-CKM500 mampu membekalkan kalsium yang diperlukan oleh tubuh, menambah darah untuk mengelak berlakunya anemia serta keletihan. Jauhi penggunaan dadah ( termasuk ubat-ubatan tertentu ), kafein, pemanis tiruan, asap rokok atau alkohol yang boleh merencat perkembangan otak dan janin tersebut.

FASA 2: Baru Lahir

Apabila bayi dilahirkan berlaku pertumbuhan otak yang paling aktif sehingga berusia setahun. Pada peringkat ini berlaku perubahan fizikal di dalam otak. Dianggarkan 100 juta sinaps di neuron terbentuk dan bersedia untuk digunakan. Ibubapa perlu prihatin dengan beberapa keupayaan kanak-kanak di tahap ini. Garam tisu Biokimia yang terdapat dalam EXAMO-CKM500 membantu menyuburkan neuron.

FASA 3:Umur 1 -3 Tahun

Menjelang umur kanak-kanak 3 tahun, otak menjadi lebih aktif dan fleksibel. Terdapat lebih 15000 sinaps untuk setiap neuron dan jumlah ini adakalanya lebih banyak serta 2 kali ganda aktif dari otak orang dewasa. Rangsangan deria ( seperti mendengar, melihat, merasa bau, dan sentuh ) sebenarnya melatih sel otak untuk berfungsi. Kekurangan rangsangan tersebut boleh melemahkan serta mematikan sel otak. Pada fasa ini juga, ibu bapa boleh mengesan sekiranya ada keabnormalan yang berlaku pada anak-anak mereka yang melibatkan saraf seperti masalah lambat bercakap, gagap , sindrom down, sawan, meningitis dan sbgnya. EXAMO-CKM500 sesuai diberikan pada usia ini, untuk menambahkan lagi kecerdasan akal mereka. Penyelidik berpendapat, pada fasa ini juga sesuai untuk kita “ membentuk” mereka seperti yang dikehendaki.

FASA 4: Persekolahan

Masalah yang paling kerap dialami oleh para pelajar ialah LUPA, kurang tumpuan, lembam, malas, jemu dan bosan, letih, murung, hiperaktif dan sebagainya. Bebanan pelajaran boleh menyebabkan berlakunya stress dan migrain di kalangan pelajar. Persekitaran seperti sekolah, guru, rakan, keluarga dan tanggungjawab sebagai pelajar memberi kesan terhadap psikologi mereka. Pada fasa ini juga, para pelajar kerap berhadapan dengan ujian dan peperiksaan formal seperti UPSR, PMR, SPM, atau tahap pengajian yang lebih tinggi lagi seperti DIPLOMA atau IJAZAH. Para pelajar disarankan menggunakan EXAMO-CKM500 yang berfungsi untuk menguatkan ingatan, menambah tenaga mental, mencerdaskan serta mendatangkan ketenangan.

FASA 5: Berkerjaya

Kuat bekerja, tidak sabar, memilih kerja, kelam kabut, takut, banyak kerja, serta suasana kerja yang tidak memberangsangkan boleh memberi tekanan serta mempengaruh prestasi kerja. Pekerja yang dedikasi selalunya berada pada tahap seimbang dari aspek fizikal, mental, emosi dan spiritual. Jadikan EXAMO-CKM500 sebagai satu makanan tambahan ( food suplement ) harian untuk membantu mengurangkan stress dan kelesuan serta meningkatkan keupayaan tenaga mental.

FASA 6: Veteran

Sejajar dengan peningkatan usia, pelbagai komplikasi akan timbul termasuklah berkaitan minda seperti nyanyuk, Alzheimer, dimentia, Syndrom Parkinson, Menopaus, Lumpuh, Hipertensi yang paling kerap menyerang golongan tua. Penggunaan EXAMO-CKM500 akan membantu mengurangkan risiko masalah-masalah tersebut.

Comments

comments

Persoalan Berkenaan Produk Minda Examo

examo_produk-minda-era-edar

Tiga persoalan biasa (FAQ) berkenaan oroduk minda Examo

1. Examo ni untuk pelajar exam saja ke?

“Ada pakej yang dikhususkan untuk pelajar dan sesuai juga sebagai suplemen untuk kesihatan minda bayi hingga  orang dewasa”

Maklumat lanjut, baca di sini

2. Sudah terlewatkah untuk guna examo sebab exam dah hampir?

“Belum terlewat kerana Examo adalah suplemen/makanan tambahan dan bukannya ubat”

Maklumat lanjut, baca di sini

3. Berapa lama boleh nampak kesan examo?

“Kesannya bergantung kepada individu”

Maklumat lanjut, baca di sini

Comments

comments

Jadual Waktu Imsak & Berbuka Puasa 1437H/2016M

ramadhan2016_03

NEGERI

 KLIK UNTUK VIEW & DOWNLOAD

 Pahang adobe reader
 Terengganu adobe reader
 Perlis adobe reader
 Selangor adobe reader
 Negeri Sembilan adobe reader
 Johor adobe reader
 Kelantan adobe reader
 Perak adobe reader
 Kedah adobe reader
 Pulau Pinang adobe reader
 Melaka adobe reader
 Sabah adobe reader
 Sarawak adobe reader
 Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Putrajaya & Labuan adobe reader

Sumber Rujukan:

Jabatan Kemajuan Islam Malaysia, www.islam.gov.my

Comments

comments

Status Ekonopek Examo

ekonopek examo dimansuhkan pengeluaran 01-produk minda

Untuk makluman pek ekonomi EKONOPEK EXAMO yang terdiri dari 2 item produk telah dimansuhkan pengeluarannya atas sebab teknikal:

1 x Examo-CKM500 (450 biji, pek biru) &
1 x Examo-CKM500 Plus (16 biji, pek hijau)

Sebagai ganti, anda boleh dapatkannya dalam bentuk pek berasingan;
Examo-CKM500 (450biji, pek biru) &
Examo-CKM500 Plus (28 biji, pek hijau)

* Formula produk kekal sama
* Beza kuantiti pek hijau

Tempahan online boleh klik di sini

* Sebab Teknikal:

Kelulusan asal kementerian kesihatan adalah dalam bentuk pek berasingan tapi pihak pengeluar telah re-packing dalam bentuk “pek ekonomi” & ini menyalahi peraturan asal kelulusan.

No Kelulusan:

Examo-CKM500, PBKD: MAL20032551T
Examo-CKM500 Plus, PBKD: MAL07031098T

Comments

comments

Pek Lama Examo

produk-minda-pelajar-003

Sejarah

Allahyarham Prof. Dr. Azizan Ismail, berdasarkan pengalaman beliau sebagai pembina soalan, pemeriksa skrip jawapan hinggalah kepada pemarkahan, beliau menyedari bahawa pencapaian anak bangsa agak jauh ketinggalan di dalam setiap peperiksaan berbanding dengan pelajar bukan Melayu. Dari situlah beliau memecut obsesi untuk mengkaji bidang ingatan dan lupa serta kecerdasan.

Sekiranya pokok boleh subur jika diberi baja yang sesuai, otak manusia pun begitu juga. Beliau mula mencium kejayaan mencungkil rahsia kelemahan pelajar Melayu apabila mempelajari ilmu Perubatan Biokimia Schuessler pada tahun 1978. Kebodohan, lupa, putus asa, hilang semangat, malas, takut gagal, lemah daya saing, misalnya adalahsimptom kesihatan mental terganggu adalah akibat ketidak seimbangan garam mineral (garam tisu).

Berikut beberapa rupa pek Examo (hijau & biru) yang kami jumpai dari carian di internet.

examo-pek-lama

Kredit Foto: examo-classic2010.blogspot.my

examo-plus-pek-lama

Kredit Foto: examo-classic2010.blogspot.my

Mengapa Perlu suplemen tambahan Examo walaupun makanan harian kita berkhasiat?

Umum mengetahui kismis baik untuk minda, tetapi ia manis dan tidak baik untuk penghidap kencing manis. Kekacang seperti badam juga baik untuk minda tetapi ada orang takut untuk makan kerana jerawat. Tambahan pula ia perlu melalui proses penghadaman di dalam perut dan sukar untuk sampai ke otak. Penyelesaiannya dari kajian Allahyarham Prof. Dr. Azizan Ismail,EXAMO adalah pilihan terbaik; tidak perlu dihadam (ditelan masuk perut) tetapi dikemam saja pada lidah (hisap macam makan gula-gula). KhasiatEXAMO mampu diserap terus masuk ke saluran darah melalui lidah dan sampai ke otak.

Pek Terkini

examo_produk-minda-era-edar

Examo – Tiada Yang Serupa Dengannya

Klik di sini sekarang!

Comments

comments